שיווק שותפים דרך Pinterest

בדרך כלל מי שמתחיל בשיווק שותפים הולך לכיוונים הסטנדרטים של שיווק דרך פייסבוק. למרות זאת, דווקא מי שחושב מחוץ לקופסא יכול למצוא דרכים לשיווק מוצרים דרך פינטרסט.

נתחיל בהסבר קצרצר מה זה pinterest, פינטרסט היא רשת חברתית מבוססת על לוחות שמורכבת מפינים, כלומר מעין פוסטים ויזואלים המורכבים מתמונה וטקסט קצר לידם. אפשר להוסיף קישורים ליד הפינים ולכן זה מצויין לשיווק שותפים.

למרות זאת, לא כל מוצר כדאי לשווק בפינטרסט. צריך לבחון קודם את הפילוח הדמוגרפי של הגולשים לפינטרסט. יש הרבה יותר משתמשות ממשתמשים והרבה מהגולשים נכנסים למצוא בפינטרסט רעיונות. לצורך העניין מישהי מחליטה על עיצוב חדר ילדים, היא נכנסת לפינטרסט ומוצאת רעיונות עיצוביים מכל העולם, אותו הדבר לתחפושות, מתכונים, רעיונות לימי הולדת, תחביבים ובראשם יצירות מסוגים שונים ועוד.

כאשר אנחנו כמשווקי שותפים משווקים בפינטרסט, אנחנו צריכים להתאים את הצעות השיווק לפילוח הדמוגרפי. הייתי משתמש ברשת פחות לשיווק מוצרים בנישה של עשיית כסף, אבל מוצרים לתחביבים ועיצוב הבית יכולים להצליח מצויין.

אחד מהנקודות שפחות מוכרות היא היכולת לפרסם בתשלום בפינטרסט בדומה לפייסבוק. כיום, העלויות שם יחסית נמוכות וכדאי לבחון את הנושא ולראות האם זה משתלם.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון הבא שהכנתי שמרחיב על הנושא של שיווק שותפים ב-Pinterest ועובר על נקודות נוספות. שיהיה לכם המון בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *