בטראלייף 3.0 – קורס לשיווק שותפים למתחילים ומתקדמים

כל מי שנמצא בתחום של שיווק שותפים נמצא בדרך כלל בתהליך ארוך של איסוף מידע על התחום. רוב האנשים צופים בסרטוני יוטיוב ונרשמים לערוצים של משווקי שותפים ואני יכול להגיד לכם שכמי שצפה להערכתי במאות שעות סרטונים כאלה, יש הרבה מאד חזרה על אותם נושאים, שבדרך כלל כללים.

זה נכון שיש סרטוני יותר פרקטיים, אבל מכיוון שכדי ללמד תחום שלם לא מספיק סרטון אחד, אז בדרך כלל נשארים עם הרבה שאלות. בעיה נוספת, לנו כצרכנים של מידע, היא שבדרך כלל אותם משווקי שותפים שמתחזקים ערוצים פופולרים בנישת שיווק שותפים מספקים רק חלק מהאינפורמציה והמטרה האמיתית שלהם היא ליצור טיזר להרשמה לקורס בתשלום שהם יצרו. לצורך הדוגמה, אם ניקח את הנושא של עשיית כסף דרך קליקבנק, אפשר למצוא לעיתים עשרות סרטוני וידאו שהנושא שלהם הוא די דומה, וכל אחד מהם חוזר כמעט אחד לאחד על סרטון אחר שצולם.

על מנת להשלים את התמונה נוצרו הקורסים לשיווק שותפים. אחד הקורסים המומלצים ביותר בארץ הוא קורס בטראלייף. הקורס שנוצר לראשונה בשנת 2016 נבנה על ידי אלכס פרידמן שהינו יזם דיגיטלי. בטראלייף 1.0 היה קורס לשיווק שותפים חינמי שהכיל 10 שעורים. בטראלייף 2.0 כבר היה הרבה יותר מורחב עם 15 מודולים ועשרות סרטונים והיה לו מודל הצטרפות חינמי עם התחייבות להשקעה חודשית במנוי לפלטפורמה דיגיטלית שמכילה כ-30 כלים. בטראלייף 3.0 הוא כבר מעבר לקורס שיווק שותפים ומהווה מעין איזור שמאגד מידע בתחום שיווק שותפים לצד תחומים נוספים של יזמות דיגיטלית ועשיית כסף.

במידה ואתם מעוניינים ללמוד את התחום בצורה מקצוענית אני ממליץ לכם לקרוא את המאמר שכתבתי שעוסק בנושא איך בוחרים קורס לשיווק שותפים. אני ממליץ לכם לצפות בסרטון הוידאו ולעבור על הפרמטרים השונים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים קורס לשיווק שותפים. שיהיה לכם המון בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *